چند میان وعده عضله ساز

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

عضله بدنسازی

 
 
 پایگاه صاعقه::افرادی که به دنبال عضله سازی هستند باید مقدار استفاده از چربی های سالم را زیاد کنند. روغن نارگیل انتخاب بسیار خوبی است .
 
برای کسانی که به باشگاه های بدنسازی و زیبایی اندام می روند عضله سازی گاهی بسیار مهم است. این افراد گاهی برای رسیدن به هدف خود اقدام به استفاده از مکمل ها می کنند. افرادی که به دنبال عضله سازی هستند در صورتی که رژیم غذایی مناسبی داشته باشند نیازی به مکمل ها نخواهند داشت.
اولین قدم داشتن وعده های غذایی خوب و کامل است و گام دوم داشتن میان وعده های مناسب. در اینجا می خواهیم 3 میان وعده را به شما معرفی کنیم که در روند عضله سازی کمک زیادی به شما می کند.

نون خشکه
نان خشکه های تهیه شده از آرد گندم دارای مقداری زیادی کربوهیدرات و کالری هستند و کمک زیادی به عضله سازی می کنند. این خوراکی را به عنوان میان وعده استفاده کنید. همیشه چند تکه نان خشکه در کیف خود داشته باشید و به عنوان میان وعده از آنها استفاده کنید.

شیرینی مربایی
شیرینی های مربایی کالری بسیار زیادی دارند. 2 شیرینی مربایی نزدیک به 400 کالری دارد.

روغن نارگیل
افرادی که به دنبال عضله سازی هستند باید مقدار استفاده از چربی های سالم را زیاد کنند. روغن نارگیل انتخاب بسیار خوبی است . می توانید این روغن را به خوراکی های دیگر از جمله چای اضافه و میل کنید.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید